top of page

בניית שגרה ספורטיבית והתמדה בה

הכניסי את זמן הפעילות הגופנית ליומן או לנייד.

קיבעי לעצמך ימים ושעות בהם את מבצעת את הפעילות הגופנית עליה החלטת והכניסי זאת ליומן או לנייד.

הרגילי את בן הזוג והמשפחה שכשאת מתאמנת, אף אחד לא מפריע, זה הזמן שלך לזמן איכות לעצמך ותהווי השראה ומודל חיקוי חיובי לבריאות לאחרים .

הוספה של פעילות לחיי היומיום שלך.

גם אם הטרפת של השגרה מקשה עליך לפנות שעות קבועות ומוגדרות לפעילות גופנית, את יכולה להוסיף פעילות לרשימה בדברים יומיומיים כמו עלייה במדרגות במקום במעלית, רכיבה על אופניים למקום העבודה/בית ספר, טיול עם חיית המחמד, לפתח תחביב כמו לטפל בגינה, לאסוף את הילדים מהמסגרות ברגל במקום נסיעות, ירידה מהאוטובוס מספר תחנות לפני היעד והליכה ברגל, הליכות קצרות או קפיצה במקום כאשר נמצאים עם הילדים במגרש המשחקים ועוד.

הכניסי פעילות גופנית לשעות הפנאי והמשפחה שלך

אפשר לקבוע עם חברה פעמיים בשבוע לשיחה והליכה, בסופי השבוע לצאת לטיולים רגליים בנחלים ושמורות טבע, קטיף פירות ושחייה בים.

בצעי פעילות גופנית שגורמת לך להנאה: הדבר הכי קשה באימון הוא להתחיל אותו, מצאי פעילות שגורמת לך הנאה, ושני אותה מידי פעם כדי למנוע שעמום, פעילות גופנית גורמת להרגשה טובה ותחושת סיפוק על ידי שחרור אנדרופינים והורמונים חיוביים מהמוח, לכן אם תמצאי פעילות גופנית שגורמת להנאה זה יעזור לך להתמיד ולהפוך להרגל זה לטווח הארוך.

התחושה הנפלאה בסיום האימון: אני אישית לא מכירה אף מתאמנת שהצטערה על אימון שעשתה, הצעתי היא בתום הפעילות קחי מספר דקות והתענגי מתחושת הסיפוק והכיף שהפעילות העניקה לך, כך שהמוח יקשר בהמשך את הפעילות עם הנאה בצורה יותר קלה, תני להצלחתך גם הכרה חיצונית, תעלי סלפי לרשת החברתית, לכתוב מלה או שתיים בוואטס המשפחתי תני לעצמך להכיר ולהיות ולחוות את תחושת ההצלחה.

תתכונני למסיבה: אל תתאמני עם החולצה הישנה של בעלייך מהצבא, פנקי את עצמך בזוג נעלי ספורט או בגדי ספורט חדשים, שיעשו לך חשק בימים קשים.

בימים לחוצים זכרי שאימון כושר מפיג מתחים. פעילות גופנית מייצרת אנדורפינים, כימיקלים במוח הפועלים כמשככי כאבים טבעיים, ואף משפרים את היכולת לישון, מה שמפחית מתח.

לכן דווקא בימים קשים שבא לך לזחול למיטה ולוותר לעצמך, זכרי כמה טוב תרגישי אחרי .

התמדה גם כשאין חשק: כושר דורש מאמץ, וזמן, זה מעייף כואב ולפעמים פשוט אין חשק, דווקא בימים אלו חשוב לתמיד, אל תחשבי הרבה פשוט שימי רגל על הגז ואל תורידי, עשי בלי חשק עשי כי צריך והזכיר לעצמך את היתרונות הבריאותיים, הנפשיים, הפיזיים והחיצונים של אימון בשבילך וכמה זה משפיע גם על הסובבים אותך.

תתייחסי לאימון כעוד מטלה, לא תמיד בא להיכנס למקלחת או לתלות מכונת כביסה, אבל את עושה כי צריך, ככה גם באימונים אם תחכי שיהיה לך חשק או זמן, לא תדאגי לעצמך לעולם.

הרימי ראשך והתהלכי זקופה: ברגע שתתמידי בפעילות הגופנית, היציבה שלך תשתפר, תחושת המסוגלות בפעולות יום יומיות כמו עלייה במדרגות, או לסרק שיער מבלי שהזרוע תכאב, היכולת לצאת לטייל בעולם ולהרגיש קלילה תשפר לך את הביטחון העצמי, ההנאה תגרום להנעה.

ריכוז ועייפות: האימון משפר את היכולות הקוגנטיביות שלנו, ומצויין לפעילות המוח. אז בפעם הבאה שאת באמצע יום עבודה או לימודים ומרגישה מבולבלת ולא מרוכזת, אימון טוב יעשה את העבודה.

גמישות: בימים בהם את חולה ומוצפת אל תכריחי את עצמך – עשי הפסקה של יום או יומיים.

היי קשובה לגופך, אך חשוב לחזור למסלול ברגע שמתאפשר זוכרת? נחום תקום, הפסקת נחת יופי עכשיו ממשיכות.


קנית לעצמך מתנה כל כך חשובה את התוכנית שתעזור לך

להיכנס לכושר ולאורך חיים בריא,

רק זכרי

זה שרכשת את התוכנית לא יעשה אותך חטובה.

את התוצאה תקבלי מההשקעה שלך וההתמדה.

אני כאן לתת לך את כל הכלים הטובים ביותר

אימונים מדויקים ואפקטיביים

הכוונה והדרכה

חשיבה חיובית והעצמה

התמודדות עם משברים

התוצאה לה את מצפה תגיע

בזכות הרצון שלך לשינוי אמיתי שיניע אותך לפעולה.

לסיכום, הגדירי את המטרות, עשי זאת בכיף ואם לא מצאת משהו בכיף תקתקי את זה וסמני וי וחיוך ענק על זה, וטפחי לעצמך על השכם מידי פעם בהצלחה.

32 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page